Nog 5 weken! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Lisa Gooiker - WaarBenJij.nu Nog 5 weken! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Lisa Gooiker - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

14 Oktober 2014 | Nederland, Berghem

De laatste 5 weken zijn begonnen. Afgelopen weken is er veel gebeurd, ik ben aangenomen bij Steiner en heb mijn starters pakket ontvangen en al druk mee bezig. Mijn visum en Bewijs van goedgedrag is aangevraagd en hopelijk komt dat zo snel mogelijk binnen. Ook mijn vaccinatie boekje is aangevraagd.
Alle voorbereidings testen zijn gemaakt en gehaald!
Ik krijg er steeds meer zin in om te gaan!
Volgende week nog een weekje vrij om wat leuke dingen te gaan doen.
Maandag 20 oktober is er nog een leuk uitje met het Veerhuis
Verder in de week nog iets leuks met de meiden en een dagje met mijn ouders dus die week zal ook zo weer voorbij zijn!

• 14 Oktober 2014 - 23:16

Ilse:

Nou lisa, je avontuur gaat bijna beginnen, nog 5 weekjes en dan zit je in Londen.
    Je hebt er erg veel zin in en gaat met vol vertrouwen je avontuur tegemoet.
    Wij daarentegen zullen heel erg moeten wennen, dat je weg zult zijn.
    Maar dat neemt niet weg dat we je dit ontzettend gunnen. En dat je hier veel van zal leren, deze ervaring neemt niemand meer van je af.
    Ga er dan ook vooral heel veel van genieten.
    En ik hoop dat je veel verhalen op deze site kunt zetten zodat we thuis (of wanneer papa in het buitenland is daar) met je mee kunnen genieten.
    Papa en mama

• 04 November 2014 - 22:52

Oma En Opa Vos:

Lisa,ook wij wensen jou een behouden vaart en alle goeds toe.
    En wij hopen dat we nog veel van je horen,als je op de grote Zee zit en werkt,
    en mooie Foto"s stuurt zo dat wij mee kunnen genieten?
    Veel liefs en Groetjes Opa en Oma Vos.

• 07 November 2014 - 19:13

Kristy:

lieeeesje,

ik ga je volgen! Inmiddels nog 9 dagen! De tijd gaat snel, 9 maanden genieten daar op die boot!
    En vooral als je internet hebt leuke fotos en verhalen sturen!
    Ik ga je missen gezelligerd!!
    Kristy

• 14 November 2014 - 19:47

Oma En Opa Vos:

Hoi Lisa,Slaap lekker dan ben je morgen lekker fris en geniet van de dingen die komen gaan,
    Gr Oma en Opa

• 15 November 2014 - 13:51

Oma En Opa Vos:

Hoi Lisa,ben je al weer op het vaste land?op weg naar Londen?wij volgen je en zijn benieuwd hoe je verblijf daar is?ik hoor het wel.
    Gr Oma en Opa

• 16 November 2014 - 16:13

Marian:

Hoi Lisa,

Wij wensen je succes tijdens je trainingsdagen in Londen, en daarna een hele mooie reis vol mooie en leerzame ervaringen!! We gaan je volgen.. ToiToiToi

Groetjes,
    Marcel, Marian, Rick, Ruben en Jeroen.

• 17 November 2014 - 18:06

Carla:

veel succes

• 22 November 2014 - 22:12

Oma En Opa Vos:

Hoi Lisa,alweer een week voor bij,ik ben vanmorgen met Opa naar de kapper geweest ik kan ook weer auto
    rijden met mijn arm gaat het wat beter afgelopen Vrijdag weer naaldjes gezet in mij boven arm jij weet wat ik bedoel.Verder is het hier als van outs alles gaat zijn gangetje. Wij wensen je deze week weer veel succes
    Gr OMA en OPA Vos

• 24 November 2014 - 20:45

Lenny:

Hoi Lisa,
    Waar ben jij nu? :)
    Ik ben benieuwd hoe het gaat en waar de reis allemaal heen zal gaan.
    Leuke mensen ontmoet?

'I haven't been everywhere, but it's on my list.'
    - Susan Sontag.

Groetjes,
    Lenny

• 29 November 2014 - 13:52

Oma En Opa Vos:

Hoi Lisa,ik hoor van je Moeder dat je de hele week druk bent,maar dan gaat de tijd ook vlug.
    Wij hier horen van Guus en Daan de liedjes van de Sint bij Guus is de Sint ook Zwarte Piet dat blijft hij vol houden de Sint is zwarte Piet,
    Woensdag avond doen we pakjes avond dan is Lara ook thuis,we beginnen maar vroeg want de kleintjes
    kunnen niet zo lang op blijven en het is natuurlijk spannend.
    Jij hebt je tijdschriften al besteld? gaat dat zo als je het graag wilden?en wat extra"s voor je dat maak ik nog wel goed dat weet je wel {l.Alle maal het zelfde}Dan is het altijd goed.
    En heb je al genoten van de mooie Kerst versieringen? daar in Engeland de Sfeer is daar mooi Toch of
    zie je er niet veel van? Hier begint het ook al te kriebelen je weet Oma maakt graag kerst stukjes en de
    Boom wordt ook weer een ECHTE je weet Oma houd van de natuur.en de andere was versleten.
    Dus een dezer dagen ga ik toch weer op pad!!
    Nou ik ben weer een beetje bij gekletst,en ik hoop dat je weer een beetje op de hoogte bent van het
    dagelijks gebeuren bij oma,Veel liefs en Groetjes
    Oma en Opa Vos