Fiji, Austalie en terug naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Lisa Gooiker - WaarBenJij.nu Fiji, Austalie en terug naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Lisa Gooiker - WaarBenJij.nu

Fiji, Austalie en terug naar Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Lisa

07 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Napier

Hallo iedereen!!

Hier is weer een klein berichtje van mij! Ik ben alweer terug in Nieuw zeeland maar nu op mijn nieuwe schip. De Oosterdam van de Holland Amerika line. Dit schip is echt gigantisch groot! We hebben in totaal 13 decken! De spa zit op deck 9 en heeft echt een geweldig mooi uitzicht! We zitten voor op de boot, alle behandel kamers hebben ramen dus uitzicht op zee of als we in een poort liggen zien we de prachtige omgeving!

Ik heb het al heel erg naar mijn zin hier op de Oosterdam! Er is zoveel tedoen! We gaan regelmatig na het werk naar een show! Of als er geen leuke show is gaan we naar de OB dat is de officiers bar. Daar mogen wij ook komen en heeft een geweldig uitzicht! Dan zit je voor op de boot en is allemaal open! Heel erg mooi!

Regelmatig heb ik een halve of hele dag vrij. Dan ga ik van het schip af met een paar meiden en geniet ik van de omgeving. Het mooiste vind ik tot nu toe nog Ile des Pines dat was in nieuw Caledonia het regent daar bijna altijd maar is niet koud, witte stranden en veel palmbomen. Toen wij daar waren regende het ook maar de zon begon ook te schijnen, het was echt heel erg mooi daar! We hebben in de zee gezwommen en zijn daarna weer terug gegaan naar het schip. We moesten namelijk optijd weer terug zijn.
De embarkation Day was in Sydney, echt een geweldig mooie stad! Jammer genoeg heb ik er niet zoveel van gezien. Maar ben gelukkig wel bij the opera house geweest!
Heel onverwacht hadden we die avond een over night, dat betekend dat we die nacht in de haven blijven. Dus na werk zijn we snel van het schip af gegaan en zijn we dus naar the opera house geweest en hebben daar nog wat gedronken met wat mensen.
Onderweg naar nieuw zeeland hadden we weer een wat wilde zee, maar gelukkig ben ik dat al wel gewend!

In nieuw zeeland ben ik ook weer op verschillende plaatsen van het schip af geweest. Maar al deze plaatsen heb ik al gezien met mijn vorige schip. Het meeste wat ik nu doe als ik vrij ben is opzoek naar WiFi omdat het best duur is op het schip. En natuurlijk met de meiden gezellig een drankje of lunchen.

Vandaag 7 februari heb ik te horen gekregen dat ik weer overgeplaatst wordt naar een ander schip. Ik heb nog niet te horen gekregen welk schip het wordt, waar het is en wanneer ik ga. Het is dus weer afwachten.
Ik baal er wel van dat ik weer naar een ander schip moet, ik begin het hier juist steeds leuker te vinden, de meiden zijn leuk en nu moet ik weer ergens anders opnieuw beginnen.
Maar we zien wel hoe dat gaat worden.

Ik heb de plaatsen hieronder op geschreven waar ik ben en waar ik hopelijk nog naartoe ga met de Oosterdam. Maar het kan goed zijn dat ik aan het einde van deze cruise al overgeplaatst wordt.

Tot snel en ik hoop weer iets van jullie te horen!!

Xxxxx

23 februari at sea

• 07 Februari 2015 - 14:14

Pap En Mam:

Hoi Lisa,
    Wat heb je toch al weer veel mee gemaakt en gezien.
    Inderdaad is het wel heel erg jammer dat je weer naar een ander schip moet net nou je begint te wennen op dit mooie schip.
    Maar ook dit komt weer goed, je hebt al zoveel wisselingen gehad jij kunt dit zeker aan.
    Geniet van alles wat je ziet en meemaakt.
    Groetjes Pap en Mam

• 07 Februari 2015 - 15:36

Marian:

Mooi bericht Lisa, wel jammer dat je misschien weer met een ander schip mee moet, maar ook dat geeft weer nieuwe uitdagingen en misschien wel nog leukere mensen om mee samen te werken.
    Hoe gaat het met je werk? Heb je nu meer te doen dan op het andere schip?
    Welk schip je ook komt.. heel veel plezier en werkze, tot het volgende bericht.
    groetjes,

Marian.

• 07 Februari 2015 - 22:25

Carla:

zo dat word n prachtig album met fotos en verhalen wat jij allemaal ziet en meemaakt .geniet ervan en we kijken weer uit naar je volgende verhaal. veel plezier en groetjes Carla

• 08 Februari 2015 - 19:16

Opa En Oma Vos:

Hoi Lisa, wij volgen je op de mooie plaatsen waar je aan land gaat,het is geweldig ik geniet met je mee,
    pas goed op je zelf! rust op tijd uit,dan kun je het leven weer aan in die nieuwen wereld waar je nu bent
    en werkt Opa en Oma volgen je op je reis.
    Liefs oma.en Opa.

• 10 Februari 2015 - 21:28

Anke:

Leuk om je avonturen te lezen :-) mooie dingen maak je mee! Je moeder vertelde over de reis die je aan het maken bent en je blog. Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!